elsa andrén


saknar henne extremt mycket. det händer ju så mycket!! hon har börjat på dagis nu och tydligen har hon inte ens tid att säga hejdå på morgonen och vill inte hem på eftermiddagen. hon är så söt, våran lilla flicka. ♥

säg vad du vill
Postat av: Sanna

du är inte behov av en skrivare där nere?

2009-09-01 @ 20:23:48
URL: http://sanniezannie.blogg.se/
Postat av: Sanna

ja jag har köpt en ny med scanner så har ingen användning för min så du kan få den om du vill!? den är inte superbra men den funkar helt okej, tror dock inte att det är så mkt kvar av den svarta patronen men!

2009-09-01 @ 21:38:04
URL: http://sanniezannie.blogg.se/
Postat av: Sanna

nej men de är lugnt, du får den :) ja det är inte så krångligt när man väl hittar den :P pappa hjälpte mig så han kan säkert hjälpa dig med isåfall :P

2009-09-01 @ 22:11:01
URL: http://sanniezannie.blogg.se/
Postat av: Elsa Andrén

Saknar dej också syrran!! Är lite dålig att skriva än, så mamma får hjälpa mig...

Dagis är kanon! Snälla fröknar och kompisar och stora sandlådor och bollar och gungor och massor med leksaker och kritor och sånt!

Knappt jag vill gå hem till mina vanliga grejjer och tråkiga föräldrar. Tur att Sanna kom och lekte med mig ett par dagar.

Idag torsdag är jag hemma för de planerar på dagis. Ska snart ner och äta lunch på stan med pappa.

Saknar dej!! Kram! / Elsa

2009-09-03 @ 10:30:59

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0