lite tankar



jag har lagt mig, kolsvart i rummet och har inte sommnat ännu. för mina tankar far runt och jag behöver skriva av mig! jag vill bara skriva lite kort om hur mycket jag tycker om min familj.

min familj, ni är så fantastisk bra. ni finns alltid där när jag behöver er, ni ställer alltid upp. hur orkar ni? jag är så glad att jag har er, för kunde aldrig haft det bättre. jag älskar er enormt mycket! 

jag vill hem och lyfta upp och krama om den sötaste flickan i världen. min lillasyster, hon är fantastisk och hon får mig att må bra, det gör ni alla ♥

hur skulle jag klara mig utan er?! godnatt.


säg vad du vill
Postat av: Ulrika

Hur skulle vi klara oss utan dej??!

Älskar dej också! Kram!

2009-10-07 @ 10:10:04
Postat av: Anonym

Älska dig <3 kram mamma

2009-10-07 @ 14:05:33

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0