1

tiden går stört fort, redan oktober.

idag började dagen med sovmorgon, älskar det. vore perfekt om jag började med träningen klockan halv tio varje dag istället för halv åtta som i vanliga fall. man får sova lagomt mycket under natten och känner sig inte helt död dagen efter.

efter det har det varit skola, seg dag. våran samhällskunskaps lärare dödar oss, jag tål henne inte. förlåt, men om ni visste skulle ni förstå. inget speicellt har hänt idag, tråkig dag.  

men imorgon då åker vi på kryssning, jag längtar. ska bli skönt att komma bort och äta massa på buffen! haha. jag och mat är kärlek. det blir jag, sanna, malin, maja, mamma, mormor, camilla och linda som åker på turen. nu får höra mera om det när vi kommer hem. kan nog bli en mycket händelserik och galen resa! släkten är värst ni vet.

withlovea!


säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0