08

dagen började med träning, gick inget vidare. inte min vecka, vet inte vad som hänt. känner mig deppig och bara längtar hem! tråkigt. men kanske går över snart, kan inte må såhär jämt.

efter träningen var det dags för skolan, lång dag idag. men det slutade i alla fall att jag och jenny åkte till stan och tog en fika på waynes! det behövdes verkligen eftersom dagen hade varit mindre bra. mysigt! det borde göras oftare.

imorgon är det dags för företagsmässa på täby park hotell, vi ska presentera våran produkt och försöka få kontakter. vi är taggad! ska bli jätte spännande. allt känns konstigt men ändå så himla kul, tänk att få öppna ett eget företag redan nu och tjäna massa pengar. det slutar vid tolv sedan ska jag förbi lägenheten och sen röra mig mot centrum för att åka hem till borlänge, ska bli en lugn helg. ska bli mycket skönt!!

nu chillar jag framför two and a halv men! förmodligen världens roligaste program. vi hörs senare!!


säg vad du vill
Postat av: frida

Haha älskar: "JAG VILL HA ".. -17 dagar tills jag är 18 år. haha :)

2009-10-09 @ 09:44:29
URL: http://breakit.blogg.se/

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0