04

idag har jag en hel dag att bara ta det lugnt. eller lugnt, men vara för mig själv och inte ha massa andra runt omkring mig. jag älskar att ha folk runt omkring mig och skulle helst vara hemma i borlänge med familjen nu. men det känns som jag behöver en sån här dag, för idag måste jag plugga och städa. det ser hemskt ut här hemma, måste verkligen göra en stor städning. det känns bra att jag äntligen har tid och ork till det! för när man kommer hem från skolan är man trött och sliten och vill bara mysa framför tvn. men idag kommer jag bli rastlös om jag inte hittar på något så då får det bli plugg och städning. ni kanske tycker det låter tråkigt, men det är inte så farligt eftersom det är så extremt kul att se resultatet, man blir nöjd med sig själv.

dags att sätta igång!! ♥


säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0