go bella!

var precis inne på bellas (blondinbella) och läste lite, var ett tag sedan. många av er har säkert redan läst detta inlägg hon skrev om mat och vikt, om inte tycker jag alla borde läsa det här! det är mycket bra skrivet och det stämmer nog överens på de flesta. 

har också varit inne på en tjej som jag fick i samma klass som i högstadiet. i ett inlägg börjar hon prata om framtiden och att man börjar bli vuxen nu. men jag började tänka dessa tankar för några år sedan. ibland känner jag mig riktigt liten men ibland så stor och vuxen. sedan jag var 15 år flyttade jag till stockholm, jag har en egen lägenhet, jag har lagat min egen mat inprincip varenda dag, jag har tvättar mina egen tvätt, jag diskar, jag handlar mat, jag håller ordning och reda. det som saknas är jobb och pengar. ibland är jag liten och ibland stor, helst av allt vill jag nog bli stor. vuxen på riktigt. hon tyckte det var sorgligt men inte jag, jag längtar. jag längtar inte till att bli gammal och bli en tant, men att bli vuxen. (jobb, pengar osv det jag inte har just nu)

vad man kan svamla iväg när man är trött och egentligen borde sova. jag hoppas ni förstår! nu blir det sängen! puss 

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0