9

idag har jag haft prov och tror det gick helt ok, sikken tur. fick även tillbaka religion provet och fick högsta betyg, tack. sådant behövs ibland eftersom man inte är allt för van med det.

jag och jennu har även slitit med affärsplanen för uf idag, men vi har jobbat på riktigt bra och tror vi börjar bli klara. eller det måste vi vara eftersom den ska vara inlämnad imorgon. haha. vi pluggade ändå till halv sju, sju någon gång efter skolan. jag måste verkligen börja plugga samhällskunskap nu, har inlämning och redovisning på torsdag. snacka framför klassen i fem till tio minuter, jag gillar det inte.

nu ska jag försöka plugga igen. har bara hunnit ätit och chillat framför datan en snabbis och nu är det dags igen. bara slit. puss

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0