030309



Hej! Gud jag vaknade precis, jag var grymt trött efter skolan så var tvungen att sova. Så nu har jag väl sovit ungefär 3 timmar, men skulle nog kunna sova ett par till. Mitt huvud värker och har ont i halsen, jag känner mig väldigt opigg faktiskt. Nu hade jag tänkt ta en dusch, vilket jag längtar efter. Hatar att jag inte får tvätta håret varje dag, det vill jag ju. Men snart är mitt hår förstört så bäst att jag håller mig. Jag måste laga mat också! Vet ni? Jag har inte pluggat ett skit. Jag som egentligen skulle till Sollentuna på föreläsning imorgon, men det blir inte av för att jag är tvungen att plugga. Jag måste plugga mycket eftersom det gäller om jag får G eller IG i betyg, som ni förstår då är det viktigt.

säg vad du vill
Postat av: lisette

Sv: ja, älskar de med. Åhh kan de inte leta i gbg med!:D får väl åka till stockholm då haha:D

2009-03-03 @ 19:11:07
URL: http://pinklink.blogg.se/

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0