stockholm igen

är fortfarande för trött, ska ta mig något att äta och sen blir det sängen. kom precis fram till stockholm, satt med sebbe hela tåg resan. när jag är vid tunnelbanan kommer fribban, hon hade tydligen åkt samma tåg. jätte länge sedan vi sågs! kul med sällskap, hela väge hem. tiden går för fort då! vi måste ses snart tjejen.

min syster fyllde föresten år i helgen, 1 år. så fort tiden har gått! vi firade henne och hon fick massa fina presenter. det kommer några bilder senare på henne, tog ej med min kamera.

jag spelade som sagt badminton i helgen och har varit väldigt trött pga av det, blir lite sömn då. jag och linda vann i alla fall dubbel(tjej o tjej spelar) och sen vann jag och christoffer mixed(tjej o kille). jag är nöjd! + att jag är några hundra kronor rikare nu också! Det blir bra ibland. Och nästa helg blir det äntligen malmö, jag längtar faktiskt.

godnatt my lovers

säg vad du vill
Postat av: fridutt

gott klacken!! tva segrar i Aklassen ju!! 2 till + lite matcher och HELLOOO elitklassad!! xD satsa nu!

2009-02-02 @ 14:50:24

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0