180209

jag kom precis hem från träningen gick bra. förutom att mina jävla strängar på racket gick sönder, blir så irriterad, så typiskt att det ska bli så innan tävlingen i helgen, jag behöver det racket men kommer inte hinna bli klart tills i helgen. blä! blir arg. vet ni vad vi gjorde imorse på träningen? jo yoga, det var jätte roligt faktiskt! och väldigt bra för kroppen tror jag :) så nu har vi fått en programm vi ska göra!


lite bilder från yogan i morse!

hade faktiskt tänkt lägga upp en video, men så typiskt att youtube ska vara så segt! hate it! antingen kommer den upp senare eller så får ni nöja er med bilder.  btw, idag kom mami och håkan hem.


säg vad du vill
Postat av: fridutt

jag jag jag vill se videon , :D

2009-02-18 @ 18:23:28
Postat av: jenny

jag vill oxå! :D

2009-02-18 @ 22:07:50

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0