29

tänkte bara dra lite kort vad som hänt idag. det började med att jag bara var hemma och tog det lugnt med lillasyster och ulrika ända till fyra. för då åkte jag sanna och pappa och tränade badminton. jag och sanna behövde lite dubbel träning tillsammans! eftersom de inte blir mycket när jag bor i stockholm under skolveckorna.

och ikväll gick jag sanna och kristofer på bio. vi såg luftslottet som sprängdes. en mycket bra film, gillar de där filmerna. men lite läskiga är de.

tänkte precis skriva att det är dags för markström att vara lite mänsklig och inte rädda allt, eller släppa in ett mål! (dock inte för att jag vill det, men han räddar fan allt). men var ingen idé för nu gjorde petrov (ryssland) mål, 2-1. nu blev han mänsklig igen. haha


säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0