03



goddag. när jag klev upp ur sängen imorse kunde jag knappt gå, min kropp gjorde fruktansvärt ont. träningsvärk överallt, benen magen armarna. igår körde vi ett hårt gym pass på morgonen, några nya övningar som antagligen är bidragande till smärtan. på eftermiddagen tränade jag även med peter och han körde slut på oss tjejer, benen tog sjukt mycket stryk den träningen. men det känns bra, för då vet jag att jag gjort något och tränat på bra!

jag tränade även imorse, ett lugnare badminton pass (lugnare än igår) och sedan drog jag hem och duschade. sedan kom jenny hit, vi skulle plugga projektarbete. vi fick det gjort som kundes göra idag! vi ligger bra till, tidsmässigt alltså.

när vi var klara drog vi in till stan och tog en fika, mycket mysa. sedan drog jenny hem och jag stannade för att leta julklappar. jag hittade en julklapp och en röd rosett åt mig! äntligen, jag har förmodligen letat i 100 affärer efter en röd rosett. jag ska ha den på julafton i håret till en svart klänning!

nu ska jag chilla ett tag för kroppen värker efter träningsvärk och en heldag på stan. puss


säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0