ingen som honom.

jag har precis duschat. ska snart lägga mig och sova. det ser lite halvt stökigt ut här hemma på bara några dagar så måste städa innan sanna och kristofer kommer imorgon. kanske ska göra det nu eftersom jag inte vet vad jag hittar imorgon, jag är rätt sugen på att dra in till stan. frankuy kanske skulle med, men var osäkert. länge sedan jag var där så dags att jag drar mig dit och kollar läget. fast egentligen har jag inte så stor lust, så får se hur jag känner imorgon. kanske bara stannar hemma och städar och tar det lugnt. den som lever får se!

ikväll så slog usain bolt ännu ett världsrekord, 19.19. han är bara helt otrolig, vilken kille! han är ju små snygg oxå. man får rysningar när man kollar på finalen. tänk om man lyckades med någonting sånt där i livet.

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0