hakkuna ma'vodka

Hej, hemst så mycket hej! 
 
Jävlar vad tiden har gått. Livet rullar på bra just nu. Jag har nu bestämt mig för att bloggandet ska börja igen, vet inte varför men nu ska det förbättras. 
 
Skolan går bra, har klarat alla kurser hittills och det känns verkligen jättebra. Det har varit några jobbiga ekonomikurser men de klarade jag också. Idag avslutade jag kursen Projektorganisering och projektledning, hemsk kurs med mycket stress. Vi har varit en grupp om sju personer, det är svårt att få en grupp att fungera när den är så stor. Det finns mycket olika åsikter hur man ska genomföra projektet men det gick sin väg tillslut. 
 
Imorgon väntas en lång sovmorgon! Det behöver jag verkligen! ♥
 
PS. Det blir inget inlägg med 20 bilder, nu är jag på ruta noll och bilderna är från idag. Puss och kram
 
 
en fika och shopping med Berfin innan träningen idag 
 

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0