midsommar, semester och så vidare

Dagarna som gått har jag mest fokuserat på att bli frisk. Det pendlar upp och ner hela tiden, men efter en veckas jobb var det sämre men nu har jag vilat och mår redan bättre. Det har varit så mycket senaste tiden så det påverkar säkert varför jag mått sämre. 
 
Midsommar firades nere i Småland med massa fina vänner. En riktigt lyckad midsommar - bästa midsommar hittills! De flesta av mina bästa vänner var samlade på ett och samma ställe! 
 
Efter midsommar jobbade jag en vecka och i fredags gick jag på semester. Det firades med en lugn helg i Borlänge. Jag har mest umgåtts med familjen, solat och hängt hos amanda och jessica. 
 
Imorgon åker jag hem vid lunch för att hinna packa och tvätta inför SYDKOREA! Äntligen är dagen här och vi åker (på måndag dock) men ja så jävla snart! För er som inte vet ska jag till Sydkorea och spela Universiaden, det är ungefär som student-OS. Jag kommer att vara borta i två veckor så om internet är dåligt kommer en uppdatering när jag kommer hem 14 juli! 
 
Ha det så bra tills dess, för det ska jag defintivt ha! 
 


Midsommar bilder 

Solat uppe hos mamma idag 

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0