South Korea

Uppdaterar nog mest nu förtiden för att kunna kolla tillbaka senare. 
 
Var i Sydkorea mellan 29 juni till 14 juli. Det var nog det fetaste jag upplevt. Grym resa på alla sätt och vis! Helt klart! Det går inte att förklara med ord men att 60 000 personer kollade på invigningen när vi gick där i mitten är bara coolt. Att få spela samma tävling som världsettan i dubbel är också coolt. Att få lära så många nya och underbara människor är coolt. Att jag åkte med bästa brudarna gjorde också hela resan perfekt. 
 
Efter resan har jag varit i Borlänge hos familjen, varit i furuvik med dem och mest umgåtts. Förra veckan började jag jobba, fem veckor kvar innan denna sommar är över. I helgen var jag i Öregrund för att hälsa på Sanna, Pelle och Ossian. 
 
I helgen väntar ännu en helg i Borlänge, ska spela golf med pappa annars är helgen fri. 
 

Hade mellanlandning i Hong Kong så blev ett besök vid skylinen. 

Sov lite på Hong Kongs flygplats 

Bästa brudarna på flyget 

Första dagen - flaggceremoni 

Invigningen - Väntan på att få gå in på arenan 

Invigningen - Jag och min brud 


Invigningen - på väg in

Invigningen - happy girls 

Invigningen - arenan 

Invigningen - happy moments 

Vykort på oss 

Badminton arenan 

Hängde med poliserna i byn. Här fick man gärna prova polisens saker om man frågade. 

Jag och karolina testade koreanska kläder 

Utsikt från rummet - 23de våningen 

Min och berfs badmintonmatch 

Fick skriva på en funktionärs tröja 

En dag när vi var på utflykt, besökte bland annat museum och down town. 

En regnig dag - när vi kollade på PSY! Riktigt coolt att se själva Gangnam style i Korea. 

WoopWoop

Galen sista kväll i Gwangju

Blev lite knas så slutade med att jag själv åkte till huvudstaden Seoul för att turista lite. 

De två sista bilderna är bilder på de bästa människorna från denna resa 



En dag i Furuvik med Sanna, Pelle, Ossian och Elsa 

Öregrund med syster (helgen som var) 

❤️❤️❤️ 



säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0