Linas

Några dagar och en helg har passerat. När jag är bortrest glömmer jag bort att uppdatera.
 
I fredag åkte jag till Borlänge, fredagen bjöd på mys med Jessica och Amanda. Vi fixade naglar, käkade middag och förade innan det blev utgång på Liljan. 
 
På lördagen vaknade jag upp pigg. Vi passade på att lägga i några slingor i mitt hår, förstår inte hur svårt det ska vara att gå från rött till blond igen. Det röda sitter verkligen som sten, men det blir något ljusare hela tiden. Nu behövs dock massa inpackningar eftersom håret blir så slitet efter alla blekningar, tur att jag gör det på salong annars hade nog håret varit borta. På eftermiddagen/kvällen åkte jag upp till mamma och Håkan, vi bubblade i spabadet och grillade. Riktigt mysigt. 
 
På söndagen gick jag upp tidigt för att hinna med ett besök hos Sanna, Pelle och Ossian. Sen vidare för att hinna hälsa på hos Linda, Selma och Axel. Många att besöka och alldeles för lite tid på en helg. Efter det spelade jag och Elsa lite fotboll, sen fixade jag Jonnas naglar och sen avslutades helgen med grillning. Så underbart att sommaren närmar sig så man kan grilla. 
 
Idag gick jag upp 04 (!!!) för att åka mot Stockholm, jag fick åka med Håkan eftersom han ändå skulle ner och jobba. Eftersom pendeln strular så skippade jag föreläsningen idag och vilade hemma istället. Ikväll har jag varit iväg och jobbat några timmar. 
 






säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0