Exam coming up!

Jag är mitt i tentaplugget, imorgon har jag tenta och det känns sådär. Känns som jag förstår det ganska bra men det är väldigt lätt att göra fel, i ett bokslut är det väldigt mycket siffror som ska med. Vi får hoppas på det bästa! 
 
Var iväg i helgen och spelade Askim SGP, det gick väl sådär. Spelet var väl inte riktigt på topp men så är det ibland, det är svårt att se bra i något när man vet att man kan så mycket mer. Det blev en semifinal i dubbel med Berfin i alla fall.
 
Denna vecka har handlat om plugg, ingen träning denna vecka. Imorgon efter tentan sticker jag till Uppsala med klassisar och firar valborg, efter det hem till Borlänge för bland annat dop för Axel. 
 




säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0