stressig vecka

Jag hade en jättebra helg i Borlänge men hade verkligen fullt upp, kändes som varje minut var planerad. Men hann med firanden av födelsdagar, utgång, golf och mys med familjen. 
 
I veckan har jag haft mycket i skolan, vi har gruppredovisning så har suttit i skolan med det och försökt fått ihop en presentation. Nu är dagen är, men det ska nog vara lugnt att redovisa fast jag avskyr det. Vi är en skön klass så känns inte alltför jobbigt. 
 
I helgen väntas det firande av min födelsedag med mina kära vänner. Jag behöver plugga massor men lite firande kan man alltid klämma in. 
 
Juste, jag har färgat håret. Det är lite åt det röda/lila hålet. Jag lägger upp bild senare ;) 
 
Hoppas alla får en bra helg! 


Mina nya MacBook Air! So happy! 



Sötnosarna 

No more blonde 

Clara kom och lagade mat hos mig 



säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0