First day at school

Efter jobbet i fredags blev det en rejäl utgång med några favoriter. Hade en bra och galen kväll, bra mådde jag inte på lördagen när jag vaknade. Resten av helgen tog jag det lugnt, sov ut, kollade film, röstade och köpte kurslittertur. Sånt som jag inte hunnit med på ett bra länge.

Igår jobbade jag igen, trodde sista dagen var i fredags men började skolan först idag så kunde lika gärna hoppa in på ett jobbpass. 

Idag började dagen TIDIGT. Det tar ju över en timme för mig till skolan och började 8 imorse så tidig blev det. Jag hade sista lektionen till 17 så lång dag också. Men fick catch up med Berfin över lunchen så det var trevligt. 

Imorgon väntas ännu en tidig morgon men bara en föreläsning då. 

Jag och fina vänner ❤️ 


"Vad är design?" heter första kursen. 

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0