Andra veckan

Andra veckan har börjat, det börjar bli bättre och bättre. Jag har varit helt inne på att bara köra ekonomispåret men nu börjar designen locka. Kanske för att vi börja läsa om mode. Jag ska läsa massa artiklar om Coco Chanel, Christian Dior och Yves Saint Laurent bland annat. 

I tisdag var jag ledig från skolan så passade på att köra trepass badminton. Önskar att det flesta dagarna kunde se ut så men det går inte riktigt, blir oftast bara ett pass badminton om dagen.

Idag har jag föreläsning mellan 10-12 sen ska jag sitta kvar och jobba med ett grupparbete. 

Imorgon efter skolan åker jag mot Borlänge, helgen är redan fullspäckad med saker. 

❤️ 






säg vad du vill
Postat av: Syrran

Så mysigt att ha dig hemma här ❤️️❤️️

2014-09-13 @ 08:27:40
URL: http://andrenskan.blogg.se

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0