tiden bara försvinner

Jag tänker alltid att f*n nu ska jag hålla i bloggandet, sen går dagarna och det blir bara jobbigare att skriva ett inlägg. Eftersom varje dag som går innebär mera att skriva.. nu har över en månad gått, var ska jag börja?
 
Skolan tar upp min tid och det är så himla roligt, jag känner verkligen att jag hittat hem. Det är alltid lika roligt att säga sitt på tåget halv sju på morgonen för att åka till skolan (ja jag är allvarlig). Jag fick precis reda på att andra tentan är godkänd och jag är så glad. Det var en riktigt svår tenta och jag klarade den med nöd och näppe.
 
Nu har jag en kurs i kommunikation, inte min största talang men jag lär mig. Vi håller tal, vi skriver hyllningar och säljarbrev. Nästa vecka innebär en ny tenta och jag ligger något efter men det löser sig alltid.
 
Jag hade en sjukt rolig helg i Västerås hos max med grabbarna och Rebecca, en helg i Borlänge med en rejäl tjejkväll med en spårad utgång, hockeymatch med Håkan, en underbar resa till London med Clara (vi åt godaste indiska maten EVER), en kväll med gänget för att fira Boxiao, en av mina närmaste vänner Therese har fått en dotter, en badmintonresa till Norge och sen en rejäl utgång i helgen som slutade i för mycket av de goda.
 
 Livet är på topp! Jag är så jävla glad över att jag har så fina människor i mitt liv helt enkelt! Tack för att ni alla förgyller mina dagar ❤️
 
Västerås - jag christian nicklas och affe
 
Västerås - jag och rebecca
 
älskade udda  
 
hockeymatch med håkan 
 
tjejkväll i borlänge 
 
tjejkvällen 
 
lovely London 
 
Christmas feelings i London 
 
myskväll på en pub 
 
utgång i London 
 
Jag och bästa clara 
 
sightseeing i London 
 
godaste indiska maten 
 
firar boxiao 
 
Utgången i helgen 
 
Långt men så fick det bli ❤️

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0