men tjena 2014

Jag har haft så mycket den senaste tiden att jag varken orkat eller brytt mig i att uppdatera. 
 
Hur som, nyår var riktigt bra! Jag gick och la mig 06,30 och det säger väl allt. En lyckad kväll med mina fina vänner! ❤️ 
 
Direkt efter nyår åkte jag till Borlänge för att den åka vidare med Sanna, Pelle och Ossian till Backe. En liten by med 600 st invånare. Sanna och Pelle skulle vara toastmaster till ett bröllop så jag följde med som barnflickan. Jag var nervös men duktig som Ossian är gick det super. 
 
Jag har vart i Stockholm i två dagar och tränat mest. Jag har knappt tränat de senaste veckorna, fy. Men nu befinner jag mig i Estland, jag är här på tävling. Vi får hoppas det går bra fast jag tränat dåligt. 
 
Hoppas allt är toppen!! ❤️
 
 
 Nyår nyår nyår 

 Nyår nyår nyår  

 Resan till Backe 

 Två första bilderna: Elsa lånade min mobil och tog lite egna bilder. De två sista är från nu, resan till Estland. 
 

 
 

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0