Estland, Göteborg och Swedish Masters

 
Jag kom hem från Estland på lördagen och på tisdagen veckan därpå åkte vi till Göteborg. Vi skulle ner och spela en elitseriematch. En ganska viktigt match som vi tyvärr förlorade med 5-2, vi hade verkligen behövt ett poäng med oss där. Jag spelade dubbel med Snjolaug och vi vann våran match i en tresetare.
 
Från Göteborg kom jag hem på onsdag morgon, jag vilade först och sen mötte jag upp Jenny i stan för middag.
 
Torsdagen började nästa tävling, Swedish Masters i Uppsala. Jag är inte speciellt nöjd med min prestation i dubbel och singel, men i mixed spelade vi bra. Lyckades inte kvala mig in i huvudtävlingen så blev bara spel på torsdagen för mig.
 
Fredagen åkte jag in till stan för att möta upp en kille som skulle köpa min studentlitteratur, sen gjorde jag mig iordning för middag och utgång med Karolina. Karolina åker tillbaka till Australien på tisdag så hon hade en födelsdags/goodbye middag.
 
Lördagen sov jag länge, sen kom Clara hit och vi lagade lunch (Vapiano ala Clara). Sen fixade vi nya naglar på henne.
 
Söndagen blev jag bjuden på lunch på Vapiano av Karolina och sen gick vi hem hit och fixade hennes naglar också.
 
SÅ, kort och gott om det senaste som hänt! För att få uppdatering dagligen följ mig på instagram! ♥
 
Estland bilder
 
En trött Amanda hemma från Estland.
Förra söndagens lunch med Karolina och Mixo.
Mina nya naglar.
Karolinas födelsedagspresent.
 
Fredagens middag och utgång
 
Två nya naglar jag gjort.
Vapiano ala Clara
En selfie
 
 
 
 
 
 

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0