Jag ger upp

Haha, bloggandet fungerar inte längre. Det blir bara längre och längre mellan gångerna. 
 
Jag tränar, jobbar och tävlar... så ser mina veckor ungefär ut. 
 
Jag var iväg på senior SM ju, det gick dåligt. Jag spelade okej i dubbel och mixed men hade jättetuff lottning (båda jag åkte ut mot vann lätt i finalen). 
 
Jag har varit lite trött på badmintonen, det går ju upp och ner. När man inte får en såkallad belöning för all träningen tappar man inspirationen lite. 
 
Hur som, idag ska vi fira Clara som fyllt 18! Ska bli riktigt kul med en tegelonsdag, det var ÅR sen sist. 
 
I helgen åker jag mot Borlänge, mest mys med familjen blir det ❤️❤️ 
 
 
 
 

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0