Inställd tävling

Tegelonsdagen var rolig även fast tegelonsdagar numera är sämst, att vi hade roligt handlade om förkröket. Vi får helt enkelt ta en rejäl utgång  i stan inom den närmaste tiden.
 
Helgen i Borlänge var skön, umgicks mest med familjen och kollade OS. Så ledsamt att OS snart är över, men ett grymt OS har Sverige gjort.
 
Denna vecka har jag jobbat två dagar, sen åkt till Västerås och spelat elitseriematch. Vi vann med 7-0. I helgen skulle jag åkt iväg till Askim på tävling men det hade BRUNNIT i hallen, vad är oddsen på det? Just den helgen vi ska dit. Hur som, igår började jag dagen med ett hårt badmintonpass och sen tog jag det lugnt framför OS hela kvällen. Skön vinst mot Finland.
 
Idag ska jag iväg och träffa tjejerna, först middag med Mixo och sen vidare på förkrök hos Jennifer. Det blir nog en bra kväll!
 
xo
 
Bilder från firandet av Clara, fina vän ♥
 
Gosis hemma i Borlänge, lite mys med hundarna och sen var jag barnvakt åt Ossi och Elsa. Det var en intressant historia, haha.
Sista bilden är från i tisdags när Pappa, Sanna och Ossian kom till Västerås och kollade på elitseriematchen.
 
Och som vanligt, senaste naglarna...
 
 
 
 
 

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0