Påskledigheten är över

Jag har haft några riktigt bra påskdagar i Borlänge 🐥 
 
Efter jag varit och träffat Amanda på fredagen mådde jag dåligt. Hela natten till lördagen spydde jag. När jag vaknade senare mådde jag illa och var trött, men inte mer än så. Vet inte riktigt vad de var men mådde så hela lördagen och på söndag var jag tillbaka helt på banan. 
 
Åkte upp till mamma på lördag ändå men sov mest, söndagen bjöd däremot på sol och jag kunde bubbla. Jag hann med att åka till farfar senare också, var ett tag sedan så det var mer än trevligt att hälsa på. 
 
På kvällen spikade jag panel på garaget, och hela måndagen jobbade vi vidare på garaget. Med lite avbrott för mys med Ossi då ❤️ 
 
Nu väntas två jobbdagar och några träningspass innan resan mot Kreta börjar! Semester 👏👏
 
 
 
 
 
 
 

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0