Ossian

Inlägget får heta Ossian, eftersom det är namnet på min systerson som föddes i tisdags. Världens sötaste kille ❤️ 
 
I helgen är jag hemma i Borlänge för att umgås med den söta. Han är helt underbar. Jag kan inte riktigt förstå att han är här och att min syster är mamma. Hon kommer (är) bli en helt fantastisk mamma, samma gäller för Pelle. 
 
På söndag åker jag hem igen, ska stanna upp i Uppsala för att spela en elitseriematch bara. Det kommer bli jättetufft men det är alltid roligt att spela. 
 
Det dröjer alltid länge mellan uppdateringarna men jag har varken tid eller ork. Jag sover i snitt 5 timmar per natt eftersom det är så mycket just nu. Jag jobbar 2 gånger i veckan, tränar 1-2 pass per dag och sen pluggar jag på heltid. Jag står ärligt talet i valet och kvalet om jag ska sluta med plugget, eftersom det inte riktigt går ihop med allting. Vi får se, ska kriga på ett tag till. 
 
Nu ska jag heja fram Sverige 💙 Ha en bra helg! 

 

säg vad du vill
Postat av: Sanna

❤️❤️❤️❤️❤️

2013-10-12 @ 09:45:01
URL: http://sanniezannie.blogg.se
Postat av: Ulrika

Jag är också övertygad om att Pelle kommer bli en fantastisk mamma! ;) Och lille Ossian är ljuvlig!! <3 Kram!

2013-10-13 @ 19:45:53

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0