Tillbaka

Jag åkte hem till Borlänge på torsdagen förra veckan, Håkan var nere och jobbade så jag åkte med honom hem. Hela helgen har jag umgåtts med släkten, jag har hunnit träffa nästan alla. Ofta när man kommer hem hinner man inte men i helgen hann jag med att träffa de flesta. Sen har jag varit mycket hos Sanna och Pelle, för att mysa med sötaste killen Ossian. ♥
 
I lördag var det överraskningsfest för kusin Marcus som fyllde 25. En rolig kväll som slutade lite sådär.
 
Söndagen var jag bakis hela dagen men lyckades ta mig till Pelle innebandy match och kolla en sväng, och sen en kort sväng på IKEA innan jag skulle ta mig till tåget och Stockholm.
 
Denna vecka har jag mycket i skolan så igår och idag har jag i princip bara pluggat. Clara var förbi en sväng igår innan kvällsträningen annars har jag inte gjort mycket förutom plugg. Imorgon ska jag till skolan och skriva tenta, tenta på allt vi har gjort än så länge. Jag är jätte nervös för känns inte riktigt som jag har koll på allt.
 
Kort och gott så! Puss!
 
 
1. Sötaste Ossian i sin björnoverall   2.Farfars nya katt som vi hälsade på i lördags
3. Var och hälsade på farmors grav ♥
1. Sötaste Ossian i Leksandsbodyn   2.Jag innan festen i lördags
3. Jag och fina Ossian
 
 



 
 

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0