Underbara väder

På söndagen hälsade vi på farmors grav, snabbt hej till farfar som var sjuk och sen hem och leka lite med Elsa och hundarna i trädgården innan ett pass på lagret väntade. Det blir nog mitt sista pass på ett tag eftersom jag ska jobba heltid på posten i sommar.

Idag gick jag upp efter några timmars sömn och skjutsade pappa till jobbet. Jag behövde bilen för att kunna ta mig till tåget senare. Annars så har jag pratat med polisen om olyckan på Nyår, genomgång vad jag kommer ihåg och om jag vill väcka åtal (vilket jag inte ska).

Nu är jag tillbaka i Stockholm och ikväll har vi varit iväg för att tacka av Mårten efter alla dessa år som tränare.

Imorgon hoppas jag att jag får jobba annars ska jag träna och plugga, kanske lite sola också ☀


säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0