Hockey VM

Hela min dag har gått åt att kolla hockey VM, alla kvartsfinaler har ju spelats idag. Nu spelar Sverige men det ser inte så bra ut, ligger under med 0-1 och de har inte mycket av spelet heller MEN vi kämpar vidare! 
 
IGÅR fick jag äntligen berätta för alla att min syster och Pelle ska få en liten son. Jag har vetat om det ett bra tag men igår gjordes första ultraljudet och det visade sig vara en liten kille. Jag är så lycklig för att jag ska bli moster och för att barnet kommer få de bästa föräldrarna ♥
 
Imorgon ska jag upp och träna, tvätta och sen avsluta fredagen med grillning med mina fina vänner! Livet är bra just nu, man mår så bra när sommaren snart är här! 
 
Satt i fönstret och solade medan jag kollade hockey 
 
 

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0