OC

Igår började dagen med träning, sen hem och göra sig klar för skolan. Hade mitt sista seminarie igår och jag fick även reda på att jag vann tävlingen vi hade första seminariet, viktigt att vinna! På kvällen myste jag hemma hos Karolina, god mat och Armageddon. Imorse gick vi upp och tränade ett badmintonpass 7.30, sen hängde vi i hallen en stund innan jag åkte hem och satte på världens bästa serie genom tiderna -THE OC ♥ 
 
Ska bli så skönt att ta det lugnt en helg, hemma själv i Stockholm. Kommer nog försöka plugga lite men det är inget måste, annars har jag bara tänkt tagit det lugnt... gå ut och löpa imorgon är det enda som jag planerat. 
 
Trevlig lördag!
 

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0