Tattoos

Jag började dagen med att leta ihjäl mig efter busskortet, jag har fortfarande inte hittat det och befarar att jag glömde det på tåget i torsdags morse. Busskortet gällde ända till sista Augusti så det känns lite onödigt och jobbigt. Efter lite gråt så var det bara att inse att det är materiella ting som går att ersätta.

Annars idag har jag varit iväg och gjort två tatueringar. En på benet med texten "fall seven times, stand up eight" som passar mig perfekt, bara idag till exempel. Så fort man mår bra och allt går som man vill, så kommer det något som ska förstöra och få en att må dåligt. Men det är bara att kriga på.

Den andra var lite hemlig och var mina föräldrars personnummer. Jag är jättenöjd och jag har länge haft den i åtanke. Jag är så lyckligt lottad att jag har just mina föräldrar. Ibland måste man bara stanna till och uppskatta allt fint man har.

Nu måste jag ösa på med plugget så jag klarar tentan. Det känns inte alls bra men ska försöka ❤


säg vad du vill
Postat av: mamma

<3 <3 <3

2013-06-09 @ 16:15:47

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0