Summerburst

Att skriva ett inlägg om hur bra summerburst va kan bli jobbigt men ska förklara de kortfattat.

Veckan som varit var min första vecka på sommarjobbet, har faktiskt var en bra och skön vecka. Gjorde två timmars övertid på måndagen men det gjorde mig inget. Trivs väldigt bra där och att gå upp halv 7 hela sommaren känns bara bra.

Fredagen och lördagen var det summerburst. Jag bosatte mig hos Emma under dessa dagar, hon bor precis bredvid så det fick bli så. Har varit två riktiga episka dagar - alkohol, Vine, SKRATT och för bra spelningar. Sebbe var helt klart bäst, my love.

Jag har verkligen haft ett par riktiga toppen dagar och det avslutade vi idag med en middag på Patricia för att fira Emma som fyller år imorgon.

Nu ska jag hem och ladda upp för en vecka med jobb ❤

https://cdn1.cdnme.se/267593/7-3/pic_51be2222ddf2b30ef2ca97fc.jpg" class="image">

https://cdn2.cdnme.se/267593/7-3/pic_51be222ae087c301b5dabdd1.jpg" class="image">


säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0