NICE

På fredag fick jag semester i 2 veckor vilket kändes underbart. Det firade jag hos Mathias som hade födelsedagsfest, en rolig kväll. Det är alltid roligare med hemmafester.
 
Igår var jag seg men tog mig till hallen och tränade lite med Karolina. Sista gången på ett halvår jag träffar min underbara vän, var jobbigare än jag trodde men snart är hon hemma igen ♥ Vi får hoppas att hon får det toppen i Australien.
 
Nu sitter jag hemma och försöker packa, jag måste nog ta priset som den sämsta att packa men imorgon sticker vi äntligen till NICE! Åh ska bli så skönt med massa sol, bad och fest! Kommer nog bli en toppen resa med mina kompanjoner Mixo, Tessan och Ginger!
 
 
 

säg vad du vill
Postat av: Karolina

Though miles may lie between us, we're never far apart, for friendship doesn't count the miles, it's measured by the heart

2013-06-30 @ 17:50:03

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0