Midsommar

Jag blir nästan rädd hur fort dagarna bara flyger förbi. Allt är så bra just nu fast jag sover 5-6 timmar per natt.

En kort vecka på jobbet eftersom det var midsommar. På torsdag eftermiddag satt jag mig på tåget mot Borlänge för att åka hem och fira midsommar. Midsommar spenderade jag först uppe hos mamma och Håkan, sol bad fyrhjuling och lite femkamp med släkten innan jag åkte till Leksand för att fira med Jenny, Emma och Elin. Hade en toppen dag även fast regnet kom och gjorde oss genomblöta.

Resten av helgen har jag spenderat med familjerna. Och idag var jag iväg med pappa och lirade lite golf, nu måste jag bara se till att skaffa ett grönt kort!

Tack alla inblandade för en toppen helg! ❤


säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0