Sista dagarna av semestern

I onsdags var jag och Elsa uppe i Kvarnberget och myste med Sanna, Pelle och Zigge. Vi badade trots det dåliga vädret, bastade, bakade och lite sånt.

Torsdagen spenderades i Eskilstuna på Parken Zoo. En trevlig dag med Ulrika och Elsa, coolaste djuret under dagen var helt klart uttern. När jag väl var tillbaka i Borlänge svängde jag förbi Malin för att kolla in hennes nya lägenhet.

Fredagen började med att Elsa väckte mig vid 07, min enda dag jag hade möjlighet att sova ut. På förmiddagen åkte jag till Torsång för att möta upp Selma och Linda på en fika. Eftersom vädret var underbart åkte jag vidare till Dammsjön där Sanna, Pelle och Kia var. Så nu har jag tagit årets första dop i sjön. Senare på kvällen mötte jag upp Amanda och Madde för en utgång på Liljan. Jag tog det lugnt med alkoholen men hade en rolig kväll.

Idag steg jag upp efter 3,5 timmes sömn för att åka till Scandic och käka frukost med Sanna och Pelle. Hotellfrukosten på Scandic är ju alltid en 10a så ibland får man lyxa till det. Fortsatte sedan dagen med att åka till Säter på golfkurs, ska fixa det där gröna kortet nu. Riktigt roligt var det att lära sig grunderna. Efter kursen åkte jag till Milsbo för att träffa Rebecca, lite skitsnack och solning. Kvällen har varit lugn, familjen har grillat och sen har vi kollat på när Sverige krossade Finland på Dam-EM.

Nu ska jag sova eftersom imorgon ska jag på golfkursen och sen vidare till mamma och Håkan innan tåget väntar ❤❤


säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0