swedish international kval

Hela dagen idag har spenderats i Eriksdalshallen där det varit kval i Swedish International. Jag kvalade i singel mot en från Ryssland som var första seedad i kvalet. Jag hade inga större förväntningar på den utan skulle mest gå in och ha kul och klara av hela matchen. Jag förlorade klart men är nöjd ändå. Annars har vi hängt i hallen och kollar bra matcher.
 
Ikväll har jag kollat filmen LOL med Miley Cyrus och Douglas Booth. Bra film men nu väntar sängen, är trött och ska upp och spela imorgon med. Imorgon spelade vi dubbel, jag och Mixo, vi möter ett par som är rankade 76 i världen så det blir tufft men vi har inget att förlora.
 
douglas booth....

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0