SIS 2013

De senaste dagarna har jag hängt i Eriksdalshallen och kollat badminton, även spelade lite då. Vi spelade dubbel i fredags men förlorade med 17 och 9, men det var okej. Sen har jag varit där både lördag och söndag och kollat, idag har var vi DJs också. Det är alltid lika kul och inspirerande att kolla på bra badminton men nu är det slut för iår.

I lördags var jag iväg med bästis på 30 årsfest, en av hennes jobbarkompisar fyllde. Hängde med ett tag där men sen tog tröttheten och huvudvärken över.

 

Nu ska jag kolla klart kvällens film, EASY A, och sedan gå och sova. För imorgon börjar jag skolan, nervöst men kul! ♥

 


säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0