i'm back

Dagen började med träning och jag körde på som vanligt idag, eller inte fullt singelspel men nästan. Hur som helst så kändes det bra, huvudet gjorde bara ont efteråt men inte farligt. Känns skönt så jag kan spela Swedish International i veckan. Ska snart iväg på kvällsträningen, bara matcher så vi får se hur det känns, hoppas hoppas.
 
Annars har jag letat kurslitteratur till skolan, jag är fortfarande velig om jag ska gå eller inte men lika bra att förbereda sig. Jag vill egentligen gå men det är mycket annat som spelar in också.
 
 
Två stycken som fyller år idag, mina fina vän Karolina och vår mysiga hund Zigge! Grattis! ♥
 
 

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0