ge mig energi

 
Jag vill gärna skriva men jag orkar inte, jag är bara glad att jag orkar med en hel dag allmänt. Jag var iväg och tränade imorse, först lite lugnt badmintonspel och sen cykel i  10 minuter. Det var jobbigt nog så det var det enda som blev gjort på träningsväg idag.
 
Annars har Jenny varit förbi, vi har blekt hår och klippt hår. Jag är ganska nöjd med mina klipp insats även om det inte blev spikrakt. Fick även min första EGNA krukväxt idag av Jenny, nu ska jag försöka ta hand om den ordentligt.
 
Annars är jag fast i Fifty Shades Of Grey, läste klart första idag och började med andra precis. Jag gillar inte ens böckerna fast jag gillar dom, jag kan hur som helst inte sluta läsa. Nu ska jag kolla lite Fråga Olle på det också ♥
 
 

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0