9 januari 2012

Jag har äntligen kommit ner till Stockholm, det känns jätteskönt att komma ner och tillbaka till sina rutiner. Jag hade bestämt mig för att leta jacka när jag ändå var i stan, men det var jobbigare än vad jag trodde med mina stora väska. Min nya jacka blev sönderklippt när jag åkte ambulans så tänkte att jag skulle köpa en ny eftersom jag gillade den så mycket, men självklart var den slut.
 
Annars har jag varit förbi hallen och träffat alla igen och för att ta i hand med Mixo och Karolina, vi ska köra 10 veckor utan godis/onyttigheter igen. Jag och Karolina körde 10 veckor fram till november ifjol och man kände sig så fräsch i kroppen så vi kör igen. Känns riktigt skönt efter all julmat och godis.
 
Nu ska jag strax sova, behöve alla energi jag kan eftersom jag ska upp på träning imorgon vid 8. Jag ska inte träna direkt utan mer hjälpa till och eventuellt köra lite teknik.
 
 
 

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0