medvind

Idag började med träning, vi hade ingen tränare så träningen blev sisådär... vi körde samma övning i 1,5 timme men det kan ju också vara bra. Efter träningen lagade jag favorit lunchen och gick sedan ut i solen och pluggade. Det är så underbart med sol, som jag saknat din värme. 
 
 
Ikväll har jag varit iväg på träning och nu har jag precis gjort klart uppgiften till skolan som ska in imorgon. Allt börjar falla på plats. Fick även en remiss till Aleris Röntgen idag och det känns så skönt att vi ska göra en magnetröntgen på nacken så man får reda på om allt står rätt till. 
 
 
Nu ska jag krypa ner i sängen och försöka sova, ska upp och jobba imorgon så klockan står på 04,45! Godnatt ♥
 
 

säg vad du vill
Postat av: linnea

fin blogg! kika gärna in på min :)

2013-03-13 @ 20:51:10
URL: http://linneaishagen.devote.se

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0