Det rullar på som det ska nu

Känner mig iform igen eller tillbaka på banan och nu pratar jag om skolan, inte badmintonen. Var ovan i början och var mycket så fick panik. De senaste dagarna har jag hunnit andas mellan sakerna som ska göras, kanske kan få det här att fungera... vill bara få in lite mer träningspass. Tror även att det är tack vare min underbara familj allting känns bättre ♥
 
Idag har jag haft föreläsning mellan 9-12, sen mötte jag upp en tjej på universitet och köpte hennes böcker till nästa delkurs. Resten av dagen har jag kollat film, pluggat, tvättat och sovit. En jätteskön dag även om jag borde klämt in lite träning.
 
Nu är ska jag lägga mig och läsa lite om oligopol, sen ska jag sova för ska upp 04,30 imorgon! Love those mornings!
 
 
idag

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0