Underbara Borlänge

Jag har haft 9 underbara dagar i Borlänge även om dom var hektiska. Jag har verkligen försökt träffa så många jag bara kunnat. Tyvärr har närmaste familjen fått lida, inte hunnit med att mysa med dom lika mycket som jag velat. Jag slänger upp en hel del bilder som får förklara veckan istället.
 
Jag är tillbaka i Stockholm nu för att fira in det nya året. Det ska firas med mina fina vänner.
julafton med systrarna
lille Ossian, Selma, julgodis och julfirandet hos mamma
En julklapp jag fick av pappa och Ulrika, jag och Amanda på förfesten (juldagen), min naglar och sen jag och finaste Ossi
Spabad hos mamma och Håkan, selfie, godaste maten mamma och Håkan bjöd på och sist klassfesten med högstadiet.

TACK ALLA FINA FÖR DESSA DAGAR! och tack för alla julklappar, kunde inte vara nöjdare ♥
 
 


 

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0