tenta

Jag har tenta imorgon, kl9-14. Denna vecka har jag bara pluggat, eller okej jag har jobbat en dag och sen tränat. Det känns inte bra just nu, jag har haft för lite tid att plugga på allt. Jag tror inte jag kommer fixa det men ska göra mitt bästa. 

Direkt efter tentan sticker jag till Enskede rackethall för att spela en tävling, jag spelar bara dubbel för jag hann inte med det andra.

Önska mig lycka till så önskar jag att ni får en bra helg 👊💋❤️ 

Jag och Clara gjorde pannkakor innan träningen. 

Jag har börjat dricka Bode burn denna vecka. Jag ska testa lite, och det är sjukt men man är aldrig hungrig. Hungerkänslan försvinner faktiskt så jag äter mycket mindre än tidigare. 

Trött på skit vädret som kommit till Stockholm 

 

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0