Stressigt på posten

Veckan innan jul är alltid stressigast på posten, alla måste få sina julklappar, julkort och så vidare. Denna vecka har jag mest hjälpt till alla ordinarie att kamma och komma ut i någorlunda tid. Jag har nu jobbat 3 av 5 dagar, 2 dagar med övertid. Pengar är alltid bra att ha.
 
Nu sitter jag här med mitt kokosvatten, ska strax hoppa in i duschen så jag hinner se hela PH.
 
Alldeles nyss plingade det på dörren, jag blev lite rädd eftersom han såg lite små skum ut. Efter andra ringningen tog jag mig i kragen och öppnade. Det visade sig att han var underbar och jag glömt min nyckel i dörren. Det var istället jag som var ett pucko med förutfattade meningar.
 
 
Var ute och löpte drygt 7km igår
 
Köpte mig ett armband från ungcancer.se!

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0