Julen 2013

Efter sista jobbdagen i fredags satt jag mig på tåget mot Borlänge. Jag ska vara hemma i 9 dagar, ska bli hur skönt som helst. 
 
I lördags var jag ute och fixade sista julklapparna, sen var jag barnvakt åt Ossian för första gången. Det gick bra men jag var lite nervös, tur han är alldeles för snäll. På kvällen blev det utgång med Borlänge brudarna, jag hade verkligen en sjukt rolig kväll. Fast det har jag nästan alltid med dom där brudarna. 
 
Söndagen vaknade jag bakis hos Amanda. Tog en prommenad hem för att fräscha till mig innan jag skulle träffa Linda och Selma. Efter det besökte vi familjen Andersson/Hagberg för att önska en god jul. 
 
Idag har jag varit och myst med Ossian, bakat julgodis med Sanna, städat och klätt granen här hemma. Nu har vi uppsittarkväll, vi får hoppas på lite vinster. 
 
GOD JUL på er ❤️ 
 
 
 


 

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0