förändringar

Ja, sen jag skrev sist har jag tagit ett beslut som innebär att jag hoppar av mattekursen. Redan sen början har jag haft tufft att få till jobb, träning och skolan. Men i måndags mådde jag så pass dåligt att jag fick lov att inse att det här inte går längre. Så fort någon nämnde skolan började jag böla. 
 
I lördag skrev jag tentan som gick åt helvete, åkte direkt till hallen och spelade match som gick skit sen stressa hem och göra sig i ordning för inflyttningsfest. Allting jag gör har blivit halvdant.
 
Jag valde den här mattekursen för att det skulle vara kul, men det är inte längre kul och därför har jag tagit detta beslut även om det känns skit att få ett F. Som en fin vän sa, ibland är det starkare att ta ett beslut som man själv mår bättre av.
 
 
fixade naglarna hos Claras kompis igår
 
kvällsfika
 
 
 

säg vad du vill
Postat av: Ulrika

Ett mycket klokt beslut! <3
Var rädd om dej! Älskar dej! Kram!!

2013-12-12 @ 09:03:30
Postat av: Karolina

<3 <3

2013-12-13 @ 11:23:10
Postat av: ...

Riktigt starkt gjort!

2013-12-13 @ 22:59:01

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0