Ett efterlängtat Borlänge

Jag åkte mot mitt underbara Borlänge i torsdag. Borlänge kommer alltid vara underbart även om jag inte bor där, så mycket minnen och fina människor.
 
På torsdagen åkte jag till mamma och Håkan, käkade underbar middag och drack lite vin. Jag och mamma avslutade kvällen med mördare, och med det menar jag att vi kollade på mördare på tv. Vi kollar alltid på riktiga mord som de löser.
 
Fredagen började jag med att plugga, mamma skulle sova ut så jag gick upp tidigare för sitta med min seminarieinlämning. När mamma vaknade åkte vi ner till Lager 157 och shoppade lite, också typiskt mig och mamma. På fredag eftermiddag åkte jag ner till Borlänge för att vara barnvakt åt lillasyster. Pappa och Ulrika skulle på julbord så jag och Elsa fick en systerkväll. Vi åkte och käkade pizza med Sanna, Pelle och Ossian och sen hem och mysa med godis och popcorn.
 
Lördagen började också med plugg, innan jag mötte upp Amanda på kupolen. Jag behövde kolla en weekendbag och Amanda lite småsaker. Länge sedan vi sågs så mycket prat att ta igen. Senare åkte jag, Sanna och Ossian på kalas hos kusin Maja, så lite mys med släkten innan vi åkte till Sanna och hade skrattkväll ♥
 
Idag åkte jag mot Stockholm igen, vi hade elitseriematch mot Malmö idag kl16 så fick åka tillbaka tidigare. Vi förlorade med 6-1, det var inte våran dag idag.
 
Nu väntar en vecka med MASSA plugg, jag har en stor tenta på lördag så jag ska plugga som en galning!
 
Ossian mys
 
En ny underbar kofta jag köpte
 
chokladkalenderar, det är ett julkänsla ♥
så tack!

 

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0